Trustpilot

Handelsbetingelser


Handelsbetingelser for Helseservice.dk

Disse handelsbetingelser gælder for køb foretaget af forbrugere på denne webshop, som ejes og drives af

Helseservice
CVR-nr. 42651869
Høgsvigvej 4 
7280 Sdr.Felding
Mailadresse : Kontakt@helseservice.dk
Telefonnummer +4530133144

Vi anbefaler, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler på webshoppen.

Priser

Alle priser angivet på Helseservice.dk er inklusiv 25% dansk moms.

Der tages forbehold for afgiftændringer, udsolgte varer o.lign.

Dette omhandler kun de vilkår, der følger på Helseservice.dk. 
Der gøres opmærksom på, at handelsvilkår på Helseservice.dk, garantier og praksis er i overenstemmelse med købeloven.

Afgivelse af ordre

Når der er udfyldt en bestilling, vil man modtage en email, hvori der angives hvilke produkter, man har købt.
Dette er kun et elektronisk svar fra vores webshop, som bekræfter de data, der er indtastet.
Vi har derfor mulighed for at annullere din ordre, såfremt det kan konstateres, at der er fejl i ordren, som skyldes en af følgende:

Trykfejl, tastefejl, tekniske problemer, leveringssvigt, fejl i adresseangivelse fra køber eller lignende situationer.

Kontrakt/faktura 

Når man som kunde handler på Helseservice.dk modtager man et autosvar, hvoraf det fremgår, hvad der er bestilt, leveringsadresse samt alle personoplysninger.
Efterfølgende vil Helseservice.dk behandler ordren , hvis der ikke er fejl eller andre problemer, vil ordren blive afsendt.
Du vil som kunde få en mail på hver opdatering inklusiv modtagelse/afhentning.

Betaling

På Helseservice.dk kan du benytte følgende betalingskort: 

  • Dankort og VISA/Dankort
  • VISA
  • VISA Elektron
  • MasterCard

 

Vi tager ikke kortgebyrer.
Der opkræves ikke kortafgift på Helseservice.dk. Vi bruger ikke forsendelse pr. efterkrav, giro eller checks. Alle opgivne priser er i DKK og inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser og opdateres løbende.
 

Betaling for bestilling sker ikke, før vi har afsendt varer til dig. Først da vil beløbet blive trukket på din konto.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
De oplysninger, du indtaster ved brug af betalingskort, sendes direkte til Nets i krypteret form, dvs. det kun er Nets, som kan læse disse oplysninger.
Helseservice har ikke adgang til oplysningerne.

Levering

Helseservice.dk leverer typisk indenfor 2-5 hverdage, vi bestæber os dog for at gøre leveringen hurtigst muligt. Ved bestillinger i forbindelse med weekend kan leveringstiden blive længere. 

Leveringstiden på CBD produkter kan være mellem 5-8 hverdage, da det primært sendes direkte fra Wetalitys lager.
Her tages forbehold for evt. udsolgte varer eller udskudt leveringstid fra vores leverandør.

Aldersgrænse 

Forudsætningen for at kunne købe og handle på Helseservice.dk er at du er fyldt 18 år. Det er ligeledes kundens ansvar at opgive korrekte oplysninger i forbindelse med bestillingen.

Ansvarsfraskrivelse  

Helseservice.dk er ene og alene forhandler af de produkter, der fremgår på webshoppen inklusiv CBD olie og CBD holdige produkter.
Alt materiale samt information på Helseservice.dk er blot videreformidling fra forskning, studier, journalistik samt erfaringer fra brugere i hele verden.

Fragt/Salg

Helseservice sender ikke pakker uden for DK og vi forbeholder os derfor ret til at annullere en ordre, hvis modtageradressen er uden for DK.

Click&Colloect.
Levering kan afhentes alle hverdage mellem kl. 17.00 og 20.00 hos:

Helseservice
Høgsvigvej 4
7280 Sdr. Felding 

daoSHOP (levering til DAO pakkeshop):

  • Ordrer på mere end 500,- kr., der sendes til afhentning i DAO pakkeshop:  kr. 0,- / Fri fragt 
  • Ordrer på mindre end 500,- kr., der sendes til afhentning i DAO pakkeshop. Der betales gældende fragt pris, som er basseret på vægt. Priserne er følgende inkl. moms:
  • 0- 1 kg = 43 kr. , 1-2 kg = 46 kr. , 2-3 kg = 49 kr. , 3-5 kr = 52 kr. 5-10 kg = 62 kr. 

daoHOME (hjemmelevering med DAO)

  • Ordrer uanset sum, der sendes som hjemmelevering med daoHOME: Der betales fragt i forhold til vægt.
  • Der sendes ikke med DAO til hjemmelevering med vægt over 3 kg.
  • 0-1 kg = 45 kr. , 1-2 kg = 49 kr , 2-3 kg = 53 kr.
  • Dao afleverer helst pakken i din postkasse. Hvis pakken er for stor til at kunne være deri, lægger Dao den i en plastikpose ved din dør, hvis der er fri adgang om natten (dvs. det fx ikke er bag en låst trappeopgangsdør).
  • Hvis det ikke er muligt at levere pakken til døren, eller hvis dette findes usikkert, så tager Dao den med til nærmeste daoSHOP.
  • Du får en notifikation fra Dao via SMS og/eller e-mail, når en pakke er leveret hos dig. Grundet Dao’s leveringstider fremsendes SMS ikke før klokken 07.00. E-mailen sendes til dig indenfor 15 minutter, fra pakken er leveret.

 

GLS (levering til pakkeshop)

  • Ordrer på mere end 500,- kr., der sendes til afhentning i GLS pakkeshop:  kr. 0,- / Fri fragt 
  • Ordrer på mindre end 500,- kr., der sendes til afhentning i GLS pakkeshop. Der betales gældende fragt pris, som er basseret på vægt. Priserne er følgende inkl. moms.:
  • 0- 1 kg = 44 kr. , 1-5 kg = 53 kr. , 5-10 kg = 64 kr.  

GLS Privat (Hjemmelevering med GLS)

  • Ordrer uanset sum, der sendes som hjemmelevering med GLS Privat. Der betales fragt i henhold til vægt.
  • Der sendes ikke med GLS til hjemmelevering med vægt over 15 kg.
  • 0-1 kg = 68 kr. , 1-5 kg = 77 kr , 5-10 kg = 88 kr. , 10-15 kg = 108 kr.
  • GLS afleverer helst pakken i din postkasse. Hvis pakken er for stor til at kunne være deri, lægger GLS den ved din dør.
  • Hvis det ikke er muligt at levere pakken til døren, eller hvis dette findes usikkert, så tager GLS den med til nærmeste GLS PAKKESHOP.
  • Du får en notifikation fra GLS via SMS og/eller e-mail, når en pakke er leveret hos dig. 

 

POSTNORD COLLECT (Levering til Pakkeshop)

  • Ordrer på mere end 500,- kr., der sendes til afhentning i POSTNORD pakkeshop:  kr. 0,- / Fri fragt 
  • Ordrer på mindre end 500,- kr., der sendes til afhentning i POSTNORD pakkeshop. Der betales gældende fragt pris, som er basseret på vægt. Priserne er følgende inkl. moms.
  • 0- 1 kg = 50 kr. , 1-5 kg = 62 kr. , 5-10 kg = 75 kr. , 10-15 kg = 89 kr. , 15-20 kg = 109 kr.

POSTNORD Privat (Hjemmelevering med POSTNORD)

  • Ordrer uanset sum, der sendes som hjemmelevering med POSTNORD Privat. Der betales fragt i henhold til vægt.
  • Der sendes ikke med POSTNORD til hjemmelevering med vægt over 30 kg.
  • 0-1 kg = 68 kr. , 1-5 kg = 77 kr , 5-10 kg = 88 kr. , 10-15 kg = 108 kr. , 15-20 kg. = 118 kr. , 20-30 kg = 153 kr.
  • POSTNORD afleverer helst pakken i din postkasse. Hvis pakken er for stor til at kunne være deri, lægger POSTNORD den ved din dør.
  • Hvis det ikke er muligt at levere pakken til døren, eller hvis dette findes usikkert, så tager POSTNORD den med til nærmeste POSTNORD PAKKESHOP.
  • Du får en notifikation fra POSTNORD via SMS og/eller e-mail, når en pakke er leveret hos dig. 

 

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@helseservice.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
BEMÆRK: Du kan ikke udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den ved transportøren, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Send venligst meddelelsen om fortrydelse til følgende adresse:

Helseservice
Høgsvigvej 4

7280 Sdr. Felding
E-mail: kontakt@helseservice.dk

Husk at anføre ordrenummer 

BEMÆRK: Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, fx drikkevarer, og for varer, hvor du har fjernet forseglingen/emballagen, og hvor varen af hensyn til sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt.

Som følge heraf har du eksempelvis ikke mulighed for at fortryde køb af lægemidler, vitaminer, kosttilskud, drikke, produkter til personlig pleje (fx kropspleje, kosmetik, negle, dufte, hygiejneartikler, håndcreme mv., plaster og bandage), hvis emballagen er brudt.

Hvis du sender en meddelelse om fortrydelse af købet, skal du efterfølgende returnere varen til os. Du returnerer varen til ovennævnte adresse. Du skal returnere varen uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du gav meddelelse om, at du ville fortryde købet. Vi kan kræve dokumentation for, at varen er afsendt inden fristens udløb. Hvis varen sendes, skal den være pakket forsvarligt.

BEMÆRK: Du er selv ansvarlig for eventuelle skader, som kan opstå under transporten. Bemærk også, at du selv skal bære omkostningerne forbundet med returnering af varen, medmindre vi har leveret varen til dig ved en fejl, eller hvis varen ved modtagelsen har været beskadiget eller defekt. Vi har ikke mulighed for på forhånd at angive prisen for returforsendelsen, da dette bl.a. afhænger af varens vægt, valg af transportør mv. Det er dog sandsynligt, at returforsendelsen vil koste mindst det samme som dét, du selv har betalt i webshoppen for levering (forudsat at leveringen ikke har været gratis).

Returnerede varer bør være i god og ubeskadiget stand. Hvis returnerede varer viser tegn på skade eller brug ud over hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, hæfter du for forringelse af varens værdi. Vi anslår en eventuel værdi ud fra en konkret vurdering af den returnerede vare.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Betaling for varen bliver tilbageført snarest muligt og under alle omstændigheder senest 14 dage efter vores modtagelse af din meddelelse om fortrydelse. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen/varerne retur til inspektion, eller indtil du har fremlagt dokumentation for, at varen er returneret, alt efter hvilket tidspunkt der er tidligst.

Hvis du ophæver købet i overensstemmelse med disse betingelser, refunderer vi købsprisen sammen med de oprindelige forsendelsesomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering), fratrukket eventuel værdiforringelse. Medmindre du har givet os instruks om andet, vil vi foretage tilbagebetalingen under anvendelse af samme betalingsmiddel, som du benyttede til at foretage den oprindelige transaktion.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis du ønsker mere information vedrørende din 14-dages fortrydelsesret, kan du besøge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Varen sendes til:

Helseservice
Høgsvigvej 4
7280 Sdr. Felding

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder, såfremt du mener, at den vare, du har modtaget, er mangelfuld.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:
Helseservice
Høgsvigvej 4
7280 Sdr. Felding
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvis du ønsker at udøve din reklamationsret eller at klage over dit køb, kan du skrive en e-mail til os på følgende adresse: kontakt@helseservice.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til: Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.naevneneshus.dk.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen HER.

 

Persondatapolitik

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

  • Fornavn
  • Efternavn
  • Mobilnummer
  • Adresse (post nr. og by)
  • E-mail
  • Køn (Kvinde/Mand/Andet-Ønsker ikke at oplyse)
  • Fødselsdato

Hvis du ønsker mere information om vores brug af cookies, henvises der til vores cookiepolitik.
 
Personoplysningerne registreres hos Helseservice og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@helseservice.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Jens Østergaard ejer af Helseservice.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 12-09-2021

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortrydelsesformular



         
               Qries